تبلیغات
shaghayegh sorkh - فاعتبرو یا اولی الابصار
shaghayegh sorkh
دلا غافل زسبحانی چه حاصل - اسیر نفس شیطانی چه حاصل

 

 

الفبای فتنه را چه کسانی به جریان انحرافی آموختند؟!


تصویر بزرگ

درس عبرتی که ما از خون دیالمه و آیت گرفته‌ایم این است: خفه کردن فتنه در نطفه. ما دیگر هرگز اجازه نمی‌دهیم اول آشوب عاشورا صورت بگیرد و بعد 9 دی خلق شود.


حسین قدیانی


این روزها عده‌ای با سوء‌استفاده از خبط و خطای مکرر جریان انحرافی، پا را حتی از گلیم تخریب خدمات نهاد دولت هم فراتر نهاده‌اند و به صرافت تسویه حساب با اصل حکومت افتاده‌اند و چونان دایگان مهربانتر از مادر، نظام و سران فتنه علیه نظام را دعوت به صلح و صفا می‌کنند. برخی‌شان به نظام توصیه می‌کنند که سران فتنه را از همین حصر نیم‌بند هم بیرون درآورند و برخی دیگرشان از سران فتنه تمنا می‌کنند که نظام را به بزرگی خود ببخشند! در این باره باید به نکاتی اشاره کرد:

یک: فتنه 88 خود یک پا جریان انحرافی بود؛ جریانی به شدت منحرف که باعث شد سران اسرائیل از سران فتنه به عنوان دوست یاد کنند. جرم این جریان منحرف، امیدوار کردن دشمنان بیرونی نظام جمهوری اسلامی بود به براندازی؛ رویایی که البته تعبیر نشد، اما تعبیر نشدنش چیزی از جرائم فتنه‌گران سال 88 کم نمی‌کند. شاید اشتباه امت حزب‌الله این بود که جریان منحرف فتنه 88 را در نطفه خفه نکرد و کمی دیر و چند سال با تأخیر فهمید که شهدای والا مقامی چون آیت و دیالمه چه دیده بودند در خشت خام. اصولا سخن اساسی، عاقلانه‌تر و بهتر این است که ‌ای‌کاش شدت انحراف جریان منحرف فتنه 88 را همان زمان که آیت و دیالمه به خروش آمده بودند، می‌دیدیم و یوم‌الله 9 دی را سالیان قبل می‌آفریدیم. گمانم هزینه رسوا شدن منافقینی چون خاتمی و موسوی و کروبی و دیگران، و هزینه بر ملا شدن چهره واقعی افرادی مثل خاندان آقای هاشمی و متأسفانه شخص ایشان، قبل از آنکه هر عماری باشد، خون آیت بود و خون دیالمه.

دو: از کدامیک از جرائم رنگارنگ فتنه‌گران منافق می‌توان گذشت؟! آیا از نامه سرگشاده بدون سلام که اسم رمز تقلب بود، می‌توان گذشت؟! آیا از تقلب، اسم رمز آشوب می‌توان گذشت؟! آیا از شمشیر کشیدن علیه 40 میلیون رای ملت و نیز شاخ و شانه کشیدن علیه رأی اکثریت می‌توان گذشت؟! آیا از مسجدسوزی می‌توان گذشت؟! آیا از پاره کردن تمثال مقدس حضرت امام خمینی(ره) می‌توان گذشت؟! آیا از شعار جمهوری ایرانی می‌توان گذشت؟! آیا از شعار نه غزه، نه لبنان می‌توان گذشت؟! آیا از آشوب عاشورا می‌توان گذشت؟! آیا از حمله به نمازگزاران ظهر عاشورا می‌توان گذشت؟! آیا از خون مطهر و پاک حسین غلام کبیری‌ها و امیرحسام ذوالعلی‌ها می‌توان گذشت؟! آیا از خون شهیده‌های روز 25 خرداد، جلوی پایگاه بسیج می‌توان گذشت؟! آیا از روزه خواری در روز قدس می‌توان گذشت؟! آیا از موسوی و خاتمی و کروبی و آقازاده‌های آقای هاشمی و خطبه دعوت به سازش با حرامیان می‌توان گذشت؟! آیا از خانم عفت مرعشی که از منافقین دعوت کردند به آشوب می‌توان گذشت؟! آیا از بذل و بخشش مهدی هاشمی در حق آشوبگران عاشورا می‌توان گذشت؟! آیا از خریدهای مسبوق به سابقه فائزه هاشمی می‌توان گذشت؟! آیا از موسوی می‌توان گذشت که روز 25 بهمن کاری کرد که حتی دوم خردادی‌‌ترین نماینده‌های بهارستان هم شعار دادند مرگ بر موسوی و کروبی و خاتمی؟! آیا از خاتمی می‌توان گذشت که با پول ملک عبدالله، هزینه بخشی از فتنه را در کشور متحمل شد؟! آیا از همین منافق می‌توان گذشت که در ویلای جرج سوروس طرح توطئه علیه نظامی را ریخت که به پایش خون 300 هزار شهید ریخته شده؟! آیا از موسوی و کروبی و خاتمی و دیگران می‌توان گذشت که برای رسانه‌های ضدانقلاب چندین ماه خوراک تبلیغاتی فراهم کردند؟!

سه: بد بودن جریان فتنه کنونی، نه فقط چیزی از جرائم انبوه و سراسر اندوه سران فتنه 88 کم نمی‌کند که به نوعی مقوم و ادامه همان فتنه است. نکته ظریف اینجاست که جریان منحرف امروز، در طول فتنه 88 لام تا کام موضعی علیه فتنه‌گران سال 88 نگرفت و امروز هم می‌بینیم که عناصر رسانه‌ای این جریان، عمدتا همان دوم خردادی‌های سابقند. پس منحرفین، در حقیقت یک جریان واحدند، اما کارکردشان مثل دو تیغه یک قیچی است؛‌ دو تیغه‌ای که در ضدیت با اسلام، ضدیت با رهبری، ضدیت با استکبارستیزی و ضدیت با عدالت محوری به هم می‌رسند و نقش هم را تکمیل می‌کنند، به عنوان نمونه اگر امروز جریان منحرف دم از مکتب ایرانی می‌زند، این شعار برگرفته و کپی برابر اصل شعار فتنه‌گران سال 88 بود که می‌گفتند جمهوری ایرانی.

چهار: الگوی جریان انحرافی امروز، همان جریان منحرف فتنه 88 است، یعنی جریان انحرافی می‌خواهد و بنا دارد کاری کند که کامل آن را در سال 88 جریان منحرف سران فتنه و نفاق انجام دادند. اگر امروز جریان مکتب ایرانی تازه روی پله‌های ابتدایی نشسته است، جریان منحرف فتنه سران فتنه، این پله را در سال 88 تا آخر رفت. اگر مکتب ایرانی تازه ابتدا، بلکه اوایل راه خود را در زمینه فتنه آفرینی طی می‌کند، اما جمهوری ایرانی کارش به کف خیابان هم رسید و چنان فتنه‌ای آفرید که ما حق داریم و دلیل داریم ایشان را هم مقصر خون شهدای بسیج بدانیم و هم باعث و بانی خون کسانی که ممکن است مصداق سوختن خشک و‌تر با هم باشند.

پنج: خنده دارتر و مضحک‌تر از این نمی‌شود که به بهانه موضع‌گیری علیه جریان انحرافی این روزها، فتنه‌گران سال 88 و به خصوص آقایان هاشمی، موسوی، موسوی خوئینی‌ها، خاتمی و کروبی بخواهند برای خود حاشیه امنیت درست کنند. ما این روزها مشغول نقد جریانی هستیم که الفبای فتنه را از سران فتنه سال 88 یاد گرفته‌اند. پس جرائم جریان انحرافی امروز، نه فقط باعث مبرا شدن مسببین آشوبگران عاشورا نمی‌شود، بلکه کارنامه شان را سیاه‌تر هم می‌کند.

شش: درس عبرتی که ما از خون دیالمه و آیت گرفته‌ایم این است: خفه کردن فتنه در نطفه. ما دیگر هرگز اجازه نمی‌دهیم اول آشوب عاشورا صورت بگیرد و بعد 9 دی خلق شود. دلیل نقد مدام و مکرر ما به جریان انحرافی امروز این است. ما به این جریان اجازه نمی‌دهیم حد و اندازه انحراف خود را مثل فتنه‌گران سال 88 بکشاند به کف خیابان و احیانا روز عاشورا. با این همه چون جریان منحرف فتنه 88 را نمونه کامل تر، گستاخ‌تر و عملیاتی‌تر جریان انحرافی امروز می‌دانیم، ذره‌ای از مطالبات قبلی خود درباره اجرای عدالت در حق سران فتنه 88 کوتاه نیامده و نخواهیم آمد. حتی می‌خواهم بگویم رمالی و جن‌گیری و فال بینی را هم جریان منحرف امروز از کسانی آموخت که یا وقت فتنه زیاد خواب می‌دیدند یا در دولت اصلاحات برای امثال ع. غ دفتر و دستک درست کرده بودند.

هفت: با این حساب و از آنجا که جریان انحرافی، جریانی است که می‌خواهد پا جای پای فتنه‌گران سال 88 بگذارد، ما دو کار را همزمان با هم انجام می‌دهیم: هم جریان مذکور را نقد می‌کنیم و هم خواهان محاکمه سران فتنه سال 88 هستیم؛ محاکمه‌ای که حتماً از دل آن، حصر نیم‌بند بیرون نمی‌آید؛ حصری که در آن شیخ بیسواد همچنان به معاملات تجاری مشغول است و البته سه روز در هفته هم استخر و سونا می‌رود! همین لطف و رحمت نظام در حق این فتنه‌گران اصل کاری است که باعث دراز شدن بعضی زبان‌ها شده است. همین که الان فتنه‌گر منافقی مثل خاتمی دارد نفس می‌کشد و آزادانه برای خود اظهار فضل می‌کند، یعنی که ایشان بیش از استحقاق مشمول الطاف کریمانه نظام مقدس جمهوری اسلامی شده. آیا سران فتنه 88 دیگر کدام کار را باید می‌کردند که همان مجازات مهدی هاشمی معدوم سزای اعمال شان نباشد؟! آیا سزای خروج‌کننده علیه جانشین معصوم که با خشنودی سران رژیم اشغالگر قدس همراه شده بود، چیزی جز سزای محاربین و مفسدین فی الارض است؟!


عده‌ای ظاهرا این روزها به مرگ گرفته اند که ما به تب راضی شویم، اما رطب خورده نمی‌تواند منع رطب کند. منتقد هر جریان انحرافی در این کشور، امت حزب‌الله و علمای مجاهد، آگاه و روشن ضمیرند. سران فتنه 88 غلط کرده‌اند اگر گمان برند که ما ایشان را هم منتقد جریان انحرافی فرض کنیم. سران فتنه 88 غلط کرده‌اند اگر گمان برند که می‌توانند از کنار نقد ما به جریان انحرافی زیرآبی بروند. تکلیف ما این است: عبرت گرفتن از خون دیالمه و آیت. پس همین که اسوه‌های جریان انحرافی امروز دارند راست راست راه می‌روند، مشمول عفو و گذشت نظام شده‌اند. می‌نشینیم به امید آن روز که در حق سران فتنه 88 آنچه به عدالت رواست، اجرا شود. کرامت، از سر این جریان زیاد است.

 

راز سکوت هاشمی رفسنجانی در قبال کشتار شیعیان بحرین

تصویر بزرگ

 
 
 
 
 
 
 
برخلاف موضع گیری های قاطع علما و مراجع و شخصیت های سیاسی در خصوص کشتار شیعیان بحرین،آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکنون موضعی روشنی در این زمینه اتخاذ نکرده است.



به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از«جوان آنلاین»،در حالی که آل سعود آل خلیفه همچنان بر شیعه کشی در بحرین مشغول بوده و مراجع و علمای قم،نجف و لبنان نسبت به این نسل کشی دژخیمانه واکنش نشان داده و بر ضرورت دفاع جهان اسلام از قیام مردمی و انقلابی ملت بحرین تاکید دارند،آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکنون موضعی در این زمینه اتخاذ نکرده است.
در حالی که هاشمی رفسنجانی در خطبه 26 تیرماه سال 88 و در ایام فتنه در خطبه های نمازجمعه خود نسبت به کشته شدن مسلمانان کشورچین واکنش نشان داده و هشدارهایی رابه مسئولان این کشور داده بود ،وی تاکنون ترجیح داده است تا به عنوان یکی از مسئولان نظام جمهوری اسلامی ،سکوت معناداری را دردستور کار خود قرار دهد.
برخی تحلیلگران سیاسی بر این باورند که روابط  سیاسی و خانوادگی دوستانه ای که از سوی برخی شخصیت ها و دولتمردان سابق با آل سعود شکل گرفته نباید منجر به سکوت در زمینه نسل کشی شیعیان بحرین به عنوان یک تکلیف دینی شود.

عکس هایی از رهبر شیعیان لبنان و مردی از مردان مرد و محبوب دل مسلمانان منطقه و جهان

 

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان چندی قبل از آغاز جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان در سفر به ایران و دیدار با مقامات کشورمان، به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی ـ علیه السلام ـ مشرف شد و به زیارت و اقامه نماز در حرم مطهر پرداخت.
برای اولین بار گزارش تصویری از تشرف دبیرکل حزب الله لبنان و هیات همراه به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی ـ علیه السلام ـ و زیارت این مکان مقدس توسط ایشان منتشر می شود.

به گزارش «تابناک»، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان چندی قبل از آغاز جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان در سفر به ایران و دیدار با مقامات کشورمان، به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی ـ علیه السلام ـ مشرف شد و به زیارت و اقامه نماز در حرم مطهر پرداخت.

وی در این دیدار با بیان اشتیاق حضورش برای زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی ـ علیه السلام ـ نسبت به مقام والای معنوی و علمی حضرت عبدالعظیم الحسنی ـ علیه السلام ـ حضرت حمزه و حضرت طاهر ـ علیهم السلام ـ ابراز ارادت کرد.

علاقمندان برای مطالعه خبرها و مطالب مرتبط می توانند به پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی ـ علیه السلام ـ به نشانی www.abdulazim.com مراجعه کنند.


















نوشته شده در تاريخ چهارشنبه 11 خرداد 1390 توسط جاوید س
درباره وبلاگ

جستجو

آرشيو مطالب

آخرين مطالب

نويسندگان

پيوند ها

پيوندهاي روزانه

ابر برچسب ها

آمار سايت


شرکت فنی مهندسی آب سازه ابرار